Gratuluji!

Moc dobře chápu, že jakákoli aktivita nad rámec plného chodu hotelového provozu je časově náročná. O to více si vážím, že aktivně přistupujete ke všem oblastem rozvoje.

Gratuluji, že jste si stáhli soubor nejpoužívanějších zkratek v hotelnictví. Necháváte se inspirovat a aktivně přistupujete k rozšíření znalostní báze, díky které i vy pomáháte zvyšovat úroveň hotelnictví v ČR.

Pojmenovávat věci správnými jmény je základním stavebním kamenem společné kvalitní komunikace, která umožňuje náš další rozvoj. Všichni si přejeme mít spokojené hosty, kvalitní produkt a služby a především profesionální, loajální a motivovaný personál s lidským přístupem.

Než si budete moci vyzvednout svůj seznam, je třeba potvrdit odkaz v e-mailu, který už byste měli mít ve své schránce. E-mail dorazí z e-mailové adresy jenckova@phconcept.cz

Kdyby náhodou nedorazil, zkontrolujte si, prosím, složky Hromadné, Spam či Promo. Pokud by byl jakýkoli problém, napište mi napřímo na jenckova@phconcept.cz.

Chcete se dál vzdělávat? Podívejte se, jaké kurzy jsou zrovna otevřené nebo byste je chtěli uskutečnit pro Vaše zaměstnance:

Na podzimní sezónu máme vypsané následující otevřené kurzy. Podívejte se, jaké kurzy Vás zajímají a buď si je objednejte, nebo napište na jenckova@phconcept.cz a uspořádáme interní školení pro Vaše zařízení.

RM ovlivňuje všechny oblasti managementu hotelu! Naučíme vás přemýšlet o dosahování vyšších tržeb a cenové politice hotelu jiným způsobem.…

Recepce I a II

0 Komentářů
Recepce je srdcem hotelu a má velký vliv na následné recenze hostů. Pojďme si připomenout standardy recepčních…

Rezervace

0 Komentářů
Na správnosti nastavení rezervačních procesů a yieldingu, stojí největší část úspěchu, jak bude daný hotel ve skutečnosti prosperovat…

Upselling

0 Komentářů
Správné používání technik upsellingu pomáhá nejen zvyšovat dodatečné tržby, ale i spokojenost hostů. Pojďme se naučit využívat…

Prodávejte aktivně

0 Komentářů
Aktivní prodej není jen mluvení a mluvení. Jde o přístup zaměřený na posilování statutu zákazníka. Možná to zní neuvěřitelně, ale…

Housekeeping

0 Komentářů
Správná práce pokojských má zcela zásadní vliv na náš nejdůležitější prodejní artikl - hotelový pokoj! Pojďme se…
Pokud nemáme daný cíl, tak nevíme, kam přesně směřujeme a cíle obvykle nedosáhneme! Umět sestavit rozpočet a prognózu…

Virtuální hotel

0 Komentářů
"Těžko na cvičišti, lehko na bojišti?!" Všichni dobře víme, jaké záludné situace na nás občas čekají na…
Jak si můžete pomocí prostoru sáhnout nejen na vyšší tržby, ale přirozeně přitahovat stabilnější personál, i ty…
Food & Beverages úsek není jen pouhý doplněk k ubytovací službě, ale dokáže posunout zážitek hostů z…
Kdo dnes nemá wellness jakoby nebyl? Budovat hotelové wellness je velký trend, ale jak na to, aby…
Komenský by měl radost! Pojďte si pod naším vedením otestovat vaše cenové aj. strategie v unikátním bezpečném…