Reference

od hoteliérů, kteří si nejsou konkurencí, ale vzájemnou inspirací

Optimalizaci a přenastavení provozních i obchodních kroků jsme vzali z gruntu. Během naší 2+leté spolupráce jsme kompletně implementovali principy revenue managementu, více než zdvojnásobili své tržby, sestavili skvělý tým s jasně vymezenými zodpovědnostmi a kompetencemi. Ujasnili jsme si další postupy, upravili segmentaci hostů, zvýšili podíl korporátní klientely a následovali další doporučení, díky kterým jsme velmi dobře zvládli nelehké období lockdownů. Nebyl snad den, kdy bychom si na spolupráci s PHC nevzpomněli. Na věci se dívám s větším nadhledem a ze širší perspektivy. Ve vedení a rozhodnutích cítím větší sebejistotu. Na základě konzultací, mentoringů, feng shui a školení jsme upravili nejen samotné apartmány, ale i prostory kanceláří, recepce a společných prostor.
Z čeho mám největší radost, nejsou jen vyšší tržby a průměrná cena, ale především to, že se nám daří držet super pracovní atmosféru kolektivu, který naprosto přirozeně přitahuje i další skvělé lidi, kteří s námi chtějí pracovat. Není to je o penězích :-), ale v našem oboru především právě o lidech.

Tereza Vlasáková Březovská
Majitelka a výkonná manažerka Ventura Group provozující restaurace, catering a ubytovací služby krátkodobého i dlouhodobého charakteru | www.venturagroup.cz | www.andelapartments.cz


Celý koncept mě moc nadchnul. Je to něco, co na českém trhu chybí a co by tolika krásným penzionům i hotelům pomohlo! Každé ubytovací zařízení staví na prostoru, který má. Jiřinka, díky svému přesahu do všech oblastí důležitých pro profitující zařízení a kombinaci inovátorského a komplexní pohledu na revenue a prostor pomocí Feng shui, pomáhá vytvořit prostor, kde se budou hosté cítit dobře, aniž by věděli proč, a kam se budou rádi vracet. Vřele doporučuji!

Jiří Čermák
Jednatel Pension Primus, Beroun | www.pensionprimus.cz


Spolupráce s Jiřinou je dobrodružná, lidská a přitom profesionální. Její široký záběr je až překvapující a přitom nepostrádá hloubku. Došlo i na úpravu prostoru, kde se mi daří čerpat energii pro náročnou práci.
Není to jen o tom, že člověk chodí do práce, ale že se v té práci chce cítit dobře. Nemám tendenci utíkat z kanceláře, ale cítím se v ní dobře. Dobře se mi v ní "dýchá", přemýšlím o věcech jinak, umím se lépe vcítit do myšlení ostatních lidí, což má pozitivní dopad na celková jednání. Ani to není o tom, že vyděláváme více peněz a celoročně se nám zvýšil poměr korporátní klientely cca o 15 %, ale že k nám přijíždí klientela, která naprosto přirozeně přesně pasuje pro můj hotel a naopak.

Pavla Moravcová
ředitelka a majitelka Hotel Luník, Praha 2 | www.hotel-lunik.cz/cz


Jiřinu a PHC mohu jenom vřele doporučit. Její workshopy, coaching a mentoring jsou skvěle strukturované a srozumitelné, takže majitel i celý kolektiv dané problematice dokonale rozumí a poté mohou fungovat samostatně s novými dovednostmi.
Hned po prvním roku spolupráce náš hotel docílil více než 30 % růstu tržeb, přičemž se nám zvedla úroveň služeb a zefektivnili se procesy s výdaji. Všichni jsme také měli lepší sebevědomí, že děláme naší práci správně s danými cíli. Tato jistota se projevila i na spokojenosti klientů.

Vojtěch Haša
Majitel Hotel Chateau Hostačov & The Down Under - Australský sports bar v Praze | www.chateau-hostacov.cz/cz | www.downunder.cz