Reference

od hoteliérů, kteří si nejsou konkurencí, ale vzájemnou inspirací

I když jsem si myslela, že revenue management dělám (6 let), ale nevyužívala jsem potenciálu RM naplno. Po tomto kurzu budu rozhodně pár věcí dělat zase trochu jinak.
V minulosti jsem již jinde RM kurzem prošla, ale na kurzu RM PHC, vedeném Jiřinou Jenčkovou a Pavlem Janským jsem se naučila domýšlet věci v souvislostech a přemýšlet mimo svoji bublinu. Někdy je největším přínosem jít "back to basics", sednout si, zavřít excel a PMS a ručně si spočítat obsazenost, RevPAR, GOPPAR, nastavit benchmarking, bodování konkurence ... a umět "přečíst příběh", který stojí za čísly, která prostě nelžou.
Hotely si často myslí, že lepší čísla "urvou" marketingem, ale bez správně nastaveného revenue managementu nemůže hotelový marketing nikdy správně fungovat. RM není jen pro velké hotely, naopak. Ztráty z neprodaných pokojů u malých provozoven mají mnohem fatálnější dopad a procentní ztráty jsou citelnější.
Měla jsem již možnost projít i novým kurzem Revenue Management III. - hotelový simulátor a všem vřele doporučuji celou Revenue Miniakademii.
2023

Jitka Caliskan
Revenue & marketing manager
Mladá Boleslav

Náš revenue manažer absolvoval stejné školení vloni. Profesionální, věcný a přitom osobní přístup doplněn o postřehy a informace z praxe. Školení proběhlo v přátelském duchu s možností vyzkoušet si příklady práce revenue manažera z reálné praxe. Odjíždím s větším nadhledem na management tržeb a finanční řízení obecně.
2023

Miroslav Rezner
ředitel hotelu Vista, Brno; ředitel provozoven
www.brunofamilypark.cz | www.restauracehnizdo.cz | http://brno.thelittlegyym.eu/

Moc děkuji, velmi zajímavý a přínosný kurz nejen co se revenue managementu týká. Paní Jenčková je velmi milá a ochotná a jsem moc ráda, že jsem mohla takového profesionála s tolika úžasnými zkušenostmi z praxe poznat osobně. Odjíždím s plnou hlavou nových informací, které budu dlouho zpracovávat. Určitě využiji i dalších kurzů. Těším se na RM3 - hotelový simulátor. Ještě jednou moc děkuji.
2023

Iveta Heřmanová
Malé Versailles Hotel & Restaurant, Karlovy Vary https://maleversailles.com/cs/

Optimalizaci a přenastavení provozních i obchodních kroků jsme vzali z gruntu. Během naší 2+leté spolupráce jsme kompletně implementovali principy revenue managementu, více než zdvojnásobili své tržby, sestavili skvělý tým s jasně vymezenými zodpovědnostmi a kompetencemi. Ujasnili jsme si další postupy, upravili segmentaci hostů, zvýšili podíl korporátní klientely a následovali další doporučení, díky kterým jsme velmi dobře zvládli nelehké období lockdownů. Nebyl snad den, kdy bychom si na spolupráci s PHC nevzpomněli. Na věci se dívám s větším nadhledem a ze širší perspektivy. Ve vedení a rozhodnutích cítím větší sebejistotu. Na základě konzultací, mentoringů, feng shui a školení jsme upravili nejen samotné apartmány, ale i prostory kanceláří, recepce a společných prostor.
Z čeho mám největší radost, nejsou jen vyšší tržby a průměrná cena, ale především to, že se nám daří držet super pracovní atmosféru kolektivu, který naprosto přirozeně přitahuje i další skvělé lidi, kteří s námi chtějí pracovat. Není to je o penězích :-), ale v našem oboru především právě o lidech.

Tereza Vlasáková Březovská
Majitelka a výkonná manažerka Ventura Group provozující restaurace, catering a ubytovací služby krátkodobého i dlouhodobého charakteru | www.venturagroup.cz | www.andelapartments.cz

Celý koncept mě moc nadchnul. Je to něco, co na českém trhu chybí a co by tolika krásným penzionům i hotelům pomohlo! Každé ubytovací zařízení staví na prostoru, který má. Jiřinka, díky svému přesahu do všech oblastí důležitých pro profitující zařízení a kombinaci inovátorského a komplexní pohledu na revenue a prostor pomocí Feng shui, pomáhá vytvořit prostor, kde se budou hosté cítit dobře, aniž by věděli proč, a kam se budou rádi vracet. Vřele doporučuji!

Jiří Čermák
Jednatel Pension Primus, Beroun | www.pensionprimus.cz

Spolupráce s Jiřinou je dobrodružná, lidská a přitom profesionální. Její široký záběr je až překvapující a přitom nepostrádá hloubku. Došlo i na úpravu prostoru, kde se mi daří čerpat energii pro náročnou práci.
Není to jen o tom, že člověk chodí do práce, ale že se v té práci chce cítit dobře. Nemám tendenci utíkat z kanceláře, ale cítím se v ní dobře. Dobře se mi v ní "dýchá", přemýšlím o věcech jinak, umím se lépe vcítit do myšlení ostatních lidí, což má pozitivní dopad na celková jednání. Ani to není o tom, že vyděláváme více peněz a celoročně se nám zvýšil poměr korporátní klientely cca o 15 %, ale že k nám přijíždí klientela, která naprosto přirozeně přesně pasuje pro můj hotel a naopak.

Pavla Moravcová
ředitelka a majitelka Hotel Luník, Praha 2 | www.hotel-lunik.cz/cz

Jiřinu a PHC mohu jenom vřele doporučit. Její workshopy, coaching a mentoring jsou skvěle strukturované a srozumitelné, takže majitel i celý kolektiv dané problematice dokonale rozumí a poté mohou fungovat samostatně s novými dovednostmi.
Hned po prvním roku spolupráce náš hotel docílil více než 30 % růstu tržeb, přičemž se nám zvedla úroveň služeb a zefektivnili se procesy s výdaji. Všichni jsme také měli lepší sebevědomí, že děláme naší práci správně s danými cíli. Tato jistota se projevila i na spokojenosti klientů.

Vojtěch Haša
Majitel Hotel Chateau Hostačov & The Down Under - Australský sports bar v Praze | www.chateau-hostacov.cz/cz | www.downunder.cz

Dobrý den, ještě jednou chci poděkovat za perfektní školení na Revenue Management. Bála jsem se toho, ale naopak mne to uklidnilo, že to může být zábava a je to směr, kterým se chci vydat (sbohem Front Office 🙂 Co mne bavilo nejvíc - a to už jsem i zmiňovala, že to bylo srozumitelné. Že to nebyla nudná teorie, která by člověka uspávala a nudila 🙂 Takže děkuji za další motivaci a nakopnutí a ráda si pohlídám další vaše kurzy na tohle téma.
Zuzana SkopalováFront Office Manager ZFP Hotely s.r.o.
Spolupráce s Vámi byla perfektní, Vaše zpracování témat školení přímo nadčasové, rychle a s přehledem Vám vlastním jste reagovaly s kolegyní na všechny naše dotazy, dokázaly jste se přizpůsobit všem posluchačům ať už byli z ubytovacích oddělení nebo z jiného provozu, každý si jistě svůj přínos našel a pro nikoho školení nebylo ztraceným časem, tím, že je školení zpracováno pro dva přednášející je poutavější a zajímavější pro všechny posluchače, hodnocení bylo velmi kladné jak ze strany vedoucích pracovníků, tak řadových zaměstnanců.
Miloslava Fialová, Ing. ředitelka hotelu Spa & Wellness hotel Alexandria Lázně Luhačovice, a.s.
Společnost PHC nám zrevidovala a nově vytvořila nákladový rozpočet a výnosový rozpočet včetně příslušné analytiky a segmentace. Bylo to pro nás velmi zajímavé, protože i přesto že jsme rozpočty měli vytvořené, tak pohled na nový způsob evidence je přínosnější, přehlednější a více vypovídá o reálném obraze skutečnosti hotelu. Dámy, Zmeková a Jenčková, se nám věnovaly s precizností, podrobně nám vysvětlily části rozpočtů a odpověděly na různé otázky a vysvětlily potřebnost evidence a sledování klíčových ukazatelů. Finanční toky v hotelu jsme do té doby v této formě nesledovali. Nyní máme jasný, stručný a především měřitelný přehled nákladových i výkonnostních ukazatelů, který nám dává další podněty, které můžeme využít pro cenovou strategii hotelu.
Ředitelka a jednatelka společnostiHotel Luník
I hope all of your students will benefit from your class and cultivate their interest in the world of revenue. I really do wish I could have gone to your class again, and looking back, perhaps be among the top 3 in the class to have generated the most revenue while preparing the demand calendar.
Thank you for your great advice. I really cannot wait to dive into the analysis and using all the revenue management tools and more importantly, apply the theories that you have taught me (us) in class.
Thank you again so much, Jirina. I wish you the very best in everything that you do!
Nabila NorizanMSc Graduate Erasmus Mundus European Master in Tourism Management University of Southern Denmark, Denmark | University of Ljubljana, Slovenia | Universitat de Girona, Spain
Mám to štěstí, že generální ředitel našeho hotelu ve mně vidí potenciál a investoval do mého rozvoje v oblasti hotelnictví tím, že jsem absolvovala několik velmi užitečných kurzů. Jako nejdůležitější rozkvět v mé kariéře považuji tří měsíční koučing pod vedením paní Venduly Uhlířové, specialistky na Front office z Firmy Perfect Hotel Concept, s.r.o., která mi dala perfektní základy, na kterých můžu stavět a neustále se snažím je prohlubovat, ukázala mi, jak vést tým, motivovat zaměstnance a stanovit procesy práce.

Díky Vendule jsem pro středisko recepce vytvořila Standardy pro hotelovou recepční včetně Nočního auditu. Tyto dokumenty nám zvýšily produktivitu práce. Vendy mě naučila, že ten, kdo něco chce dokázat a být nejlepší, musí vyjít ze své komfortní zóny. Nikdy nezapomenu na její slova: „nejhorší je smrádek a teplíčko!
Martina BartalováWine Wellness Hotel Amande Hustopeče
Děkujeme moc za kurz Housekeeping efektivně a chytře, Petra Kazdová je skvělá, super, jednička, ví o čem mluví, je to člověk na svém místě.
Iva KozákováVolareza Špindlerův Mlýn, Bedřichov