Kurz Prodávejte aktivně - získej a udrž své hotelové klienty

 

  • Nejbližší termín:
    podzim 2024 Praha, nebo lze objednat kdykoli na míru
  • PHC slaví 15 let! Běžná cena 5.900,-Kč/osoba/plus DPH
    Narozeninová cena je 5.300,-Kč/os/plus DPH. Pro získání early bird ceny 4.900,- Kč použijte promo kód "EB400" platný 21 dnů předem. Jako bonus je možné ke každému kurzu přikoupit za zvýhodněnou cenu 2h online konzultace na libovolné téma, které aktuálně řešíte.
  • Délka kurzu:
    9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
  • Místo konání:
    Praha (bude upřesněno dle počtu účastníků)
  • Výstup kurzu:
    Certifikát o absolvování

Kurz Jak na prodej v ubytovacích službách 

Aktivní prodej není jen mluvení a mluvení. Jde o přístup zaměřený na posilování statutu zákazníka. Možná to zní neuvěřitelně, ale aktivním prodejem můžete zvyšovat tržby i tam, kde je počet nakupujících omezený a jejich kupní síla na první pohled vyčerpaná. Pojďme se naučit aktivně prodávat a zjistit kdo, jak a komu má nabízet vaše služby.

Nejdříve potřebujeme vědět CO prodáváme, KOMU, ZA KOLIK, KDY a KUDY! Zní to jednoduše? Než se začneme zajímat o konkrétní postupy, jak komunikovat s firmou, na co si dát pozor u smluv s cestovními kancelářemi, jaká jsou pravidla pro skupiny či konference, nejdříve musíme vědět, jaké máme složení segmentace hostů ... 

Kurz reaguje na současnou situaci na trhu. V dnešní době  již nestačí založit webové stránky, registrovat se na OTAs a čekat na příliv rezervací. V této době silné konkurence a sílícímu tlaku hostů na kvalitu servisu a produktu, je potřeba zákazníky aktivně vyhledávat a oslovovat. Nelze čekat, že si korporátní klientela u vás sama od sebe bude podávat dveře, nebo že cestovky přestanou mít své obvyklé požadavky. A víte vlastně, co je dnes ještě obvyklé a na co si dát pozor při podpisu ročních smluv? A jak uchopit cenovou politiku mezi různými segmenty?

Cílem kurzu je naučit vás aktivně prodávat. Vysvětlit, kdo, jak a komu má nabízet vaše služby. Jak získat nového zákazníka, jak se starat o stávající klienty, jak si je udržet a další vychytávky z naší praxe!

Kurz je primárně určen pro sales managery, ale využijí jej všichni, kteří potřebují zlepšit své prodejní dovednosti (recepce, rezervace, provozní, management).

Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení.