Akademie Total Revenue (Profit) Managementu
"Neříkej, že to nejde. Raději řekni, že to zatím neumíš." Tomáš Baťa
- Vypsané termíny:5. - 7. 11 .2024 (út-čt) naživo Praha hotel DUO
- Běžná cena 3denního TRM kurzu je 16.800,-Kč/osoba/plus DPH. Letos slavíme 15 let na trhu! Narozeninová cena kurzu je 15.700,-Kč/os/plus DPHCena kurzu zahrnuje studijní podklady, u živých setkání cena zahrnuje coffee breaky. Narozeninová early bird cena 14.700,-Kč/os. platí při úhradě 21 dnů před kurzem
Do objednávkového formuláře zadejte slevový kód "EB1000".
Ke každému kurzu z naší PHC akademie si můžete PŘIKOUPIT 2h ONLINE OSOBNÍ 1:1 VIP KONZULTACI za zvýhodněných podmínek, viz objednávkový formulář. - Délka kurzu:9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
- Místo konání:Praha, při naplnění kapacity hotel DUO, jinak online;
napište si nám o speciální cenu ubytka;
Všechny kurzy školíme i u vás na míru. Můžete pokračovat na Revenue Mng. 4 - hotelový simulátor.
Akademie Total Revenue (Profit) Managementu I.–III.
Pokud víte, že absenci Revenue Managementu nenahradíte marketingem, nebo snad dokonce placenou reklamou a že revenue managera nezastoupíte PMS, ani RMS či jinou technologií, tak jste tu správně!
Total Revenue Management (TRM) ovlivňuje všechny oblasti managementu hotelu! Naučíme vás přemýšlet o dosahování vyšších tržeb, cenové politice a především celkové profitabilitě hotelu jiným způsobem. Málokdo dokáže tak zásadním způsobem ovlivnit celkovou profitabilitu v hotelu jako je právě ten váš revenue manažer, vhodně zvolené technologie a kvalitně fungující rezervační úsek ve spolupráci s obchodem a marketingem. Seznámíme Vás s profesionální terminologií, vysvětlíme Vám základní techniky a správné nastavení cenové struktury a politiky s ohledem na aktuální situaci na trhu. Naučíme vás "číst budoucnost", "číst čísla" a vidět za nimi příběh, který se v hotelu na pozadí obchodu a marketingu odehrává. Jak správně reagovat na výkyvy v poptávce a mnoho dalších praktických věcí.
Kurz RM je již od roku 2006 vlajkovou lodí PHC! Jako první v ČR jsme s velikou pečlivostí sestavili to nejdůležitější, co byste o RM měli vědět tak, aby to pro vás bylo maximálně užitečné, praktické a okamžitě využitelné. Své know how jsme čerpali ze zahraničí od těch nejlepších a upravili maximálně návodně pro české hoteliéry. Více vám napoví některé z dalších referencí níže pod objednávkovým formulářem.
Seznámíme Vás mj. s termíny revenue management a yielding. Jak správně reagovat na výkyvy v poptávce, jak pracovat s nákladem na distribuci, jak a proč segmentovat hosty a mnoho dalších praktických věcí.
První část kurzu je věnována porozumění celého kontextu TRM, terminologii a základním praktickým příkladům, které Vás připraví na druhý den. Učíme vás přemýšlet jako profesionální revenue profit managery.
Druhý den věnujeme dalším technikám RM, jako jsou základy Upsellingu, základní pravidla rozpočtování a prognózování poptávky, praktický yielding a dostaneme se i za hranice RM a podíváme se na čísla z pohledu majitelů/ředitelů hotelu. Vše je prokládáno praktickými příklady.
Třetí den vše zaklapne na své místo. Jdeme totiž do reálné každodenní praxe revenue managera. Více nebudeme prozrazovat, protože toto chcete zažít.
Cílem kurzu je přenést teoretický koncept do Vaší každodenní praxe – využít technik revenue managementu nejen k optimalizaci hospodářského výsledku hotelu, ale především tržeb a celkové profitabilitě jednotlivých středisek i celku. Po tomto kurzu budete schopni samostatně začít implementovat ty správné postupy TRM, které vás dovedou k vyšším tržbám a profitabilitě a vědomému způsobu řízení tržeb obecně. Dokážete mnohem lépe využívat váš stávající hotelový systém (PMS - property management system), který je srdcem každého ubytovacího zařízení a poskytuje vám nezbytnou zpětnou vazbu pro vaše manažerské řízení.
A proč? Protože dlouhodobě nejlepších výsledků dosáhnete spojením těch správných lidí a těch správných technologií!
Pokud byste si přáli naší asistenci, kdykoli se na nás můžete obrátit, nebo vyúžít zvýhodněné ceny 2h online konzultace při nákupu spolu s kurzem.
A pokud se pak rozhodnete, že TRM sice rozumět chcete, ale správu tržeb si přejete outsourcovat, jsme tu také pro vás.
Kurz je určen pro zaměstnance na různých pozicích revenue, rezervace, recepce, sales, F&B a především hotelový management obecně. Kurz je vhodný pro všechny typy ubytovacích aj. HoReCa zařízení.
Kurzy pořádáme naživo (offline), nebo v online podobě. Pokud se dostatečně nenaplní živý kurz, je převeden do online režimu. Tuto skutečnost víme nejpozději týden před konáním kurzu. Kurzy pořádáme běžně také v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení. Můžete se domluvit více UZ a rádi za vámi přijedeme. Pro více informací mi, prosím, napište, nebo zavolejte.
Pomůcky pro 3denní Miniakademii TRM jsou klasická kalkulačka.
Pokud si přejete svěřit péči o své tržby, e-commerce, marketing a sales nám, napište mi na jenckova@PHConcept.cz a najdeme ideální formu spolupráce.
Doporučení: stáhněte si předem naše Zkratky zdarma a Klíčové ukazatele zdarma pro vaši snažší a rychlejší orientaci.
Ukázka referencí a reakcí účastníků kurzu RM I & II a RM III (Hotelový simulátor).
Moc děkuji, velmi zajímavý a přínosný kurz nejen co se revenue managementu týká. Paní Jenčková je velmi milá a ochotná a jsem moc ráda, že jsem mohla takového profesionála s tolika úžasnými zkušenostmi z praxe poznat osobně. Odjíždím s plnou hlavou nových informací, které budu dlouho zpracovávat. Určitě využiji i dalších kurzů. Těším se na RM3 - hotelový simulátor. Ještě jednou moc děkuji.
Iveta Heřmanová
Malé Versailles Hotel & Restaurant, Karlovy Vary https://maleversailles.com/cs/
Náš revenue manažer absolvoval stejné školení vloni. Profesionální, věcný a přitom osobní přístup doplněn o postřehy a informace z praxe. Školení proběhlo v přátelském duchu s možností vyzkoušet si příklady práce revenue manažera z reálné praxe. Odjíždím s větším nadhledem na management tržeb a finanční řízení obecně.
Miroslav Rezner
ředitel hotelu Vista, Brno; ředitel provozoven
www.brunofamilypark.cz | www.restauracehnizdo.cz | http://brno.thelittlegyhttp://brno.thelittlegyym.eu/
I když jsem si myslela, že revenue management dělám (6 let), ale nevyužívala jsem potenciálu RM naplno. Po tomto kurzu budu rozhodně pár věcí dělat zase trochu jinak.
V minulosti jsem již jinde RM kurzem prošla, ale na kurzu RM PHC, vedeném Jiřinou Jenčkovou a Pavlem Janským jsem se naučila domýšlet věci v souvislostech a přemýšlet mimo svoji bublinu. Někdy je největším přínosem jít "back to basics", sednout si, zavřít excel a PMS a ručně si spočítat obsazenost, RevPAR, GOPPAR, nastavit benchmarking, bodování konkurence ... a umět "přečíst příběh", který stojí za čísly, která prostě nelžou.
Hotely si často myslí, že lepší čísla "urvou" marketingem, ale bez správně nastaveného revenue managementu nemůže hotelový marketing nikdy správně fungovat. RM není jen pro velké hotely, naopak. Ztráty z neprodaných pokojů u malých provozoven mají mnohem fatálnější dopad a procentní ztráty jsou citelnější.
Měla jsem již možnost projít i novým kurzem Revenue Management III. - hotelový simulátor a všem vřele doporučuji celou Revenue Miniakademii.
Jitka Caliskan
Revenue & marketing manager
Mladá Boleslav
Pokud bychom měli vybrat z některých reakcí úžasných účastníků RM3 - HS , zaznělo například:
* konečně SW, který dokáže přiblížit a pomůže pochopit principy RM v praxi v celé své komplexnosti a souvislostech
* tímto workshopem by měl projít každý RM, lidé z RM týmu a především ředitele či majitelé
* netušili jsme, co všechno se vám do RM HS podařilo dostat
* mohl jsem vidět výsledky mých činů, jake změny způsobily na hotelovém trhu v reálném čase
* vše přehledné na jednom místě, člověk získá přehled o fungování principů RM
* doporučuji všem, kteří uvazuji nad změnou strategie, kterou si nejsou 100% jistí
* největším přínosem bylo "praktické přemýšlení" - co vše je třeba sledovat a jak se volí strategie
* největším WOW efektem byla komplexnost! Celkový pohled, všechny aspekty a jejich zohlednění - náklady, prodejní kanály, segmenty, marketing, reakce poptávky na změny - super!
* doporučuji úplně všem !!!
A my za celý tým PHC děkujeme 🙂