Akademie Total Revenue Managementu

 

"Neříkej, že to nejde. Raději řekni, že to zatím neumíš." Tomáš Baťa

  • Vypsané termíny:
    11. - 13. 6 .2024 naživo Praha hotel DUO
  • Běžná cena 3denního TRM kurzu je 16.200,-Kč/osoba/plus DPH. Letos slavíme 15 let na trhu! Narozeninová cena kurzu je 14.700,-Kč/os/plus DPH
    Cena kurzu zahrnuje studijní podklady, u živých setkání cena zahrnuje coffee breaky. Narozeninová early bird cena 13.700,-Kč/os. platí při úhradě 21 dnů před kurzem
    Do objednávkového formuláře zadejte slevový kód "EB1000".
    V případě účasti pouze na TRM3 - hotelový simulátor zadejte kód "EB400". Ke každému kurzu z akademie PHC si můžete PŘIKOUPIT 2h ONLINE OSOBNÍ KONZULTACI za zvýhodněných podmínek, viz objednávkový formulář.
  • Délka kurzu:
    9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
  • Místo konání:
    19. - 21. 3 . 2024 Praha, při naplnění kapacity hotel DUO, jinak online
    22. - 25. 4. 2024 ONLINE
    nebo offline kurzy se konají v Praze, hotel DUO - napište si nám o speciální cenu ubytka;
    nebo v Pardubicích (bude upřesněno dle počtu účastníků), nebo u vás na míru

Akademie Total Revenue Managementu I.–III. 

Total Revenue Management (TRM) ovlivňuje všechny oblasti managementu hotelu! Naučíme vás přemýšlet o dosahování vyšších tržeb a cenové politice hotelu jiným způsobem. Seznámíme Vás s profesionální terminologií, vysvětlíme Vám základní techniky a správné nastavení cenové struktury a politiky s ohledem na aktuální situaci na trhu. Naučíme vás "číst čísla" a vidět za nimi příběh, který se v hotelu na pozadí obchodu a marketingu odehrává. 

Kurz RM je již od roku 2006 vlajkovou lodí PHC! Jako první v ČR jsme s velikou pečlivostí sestavili to nejdůležitější, co byste o RM měli vědět tak, aby to pro vás bylo maximálně užitečné, praktické a okamžitě využitelné. Své know how jsme čerpali ze zahraničí od těch nejlepších a upravili maximálně návodně pro české hoteliéry. Více vám napoví některé z dalších referencí níže pod objednávkovým formulářem.

Seznámíme Vás mj. s termíny revenue management a yielding. Vysvětlíme Vám základní techniky a správné nastavení cenové struktury a politiky s ohledem na aktuální situaci na trhu. Naučíme vás "číst čísla" a vidět za nimi příběh, který se v hotelu na pozadí obchodu a marketingu odehrává.

První část kurzu je věnována porozumění celého kontextu TRM, terminologii a základním praktickým příkladům, které Vás připraví na druhý den. Učíme vás přemýšlet jako profesionální revenue managery.

Druhý den věnujeme dalším technikám RM, jako jsou základy Upsellingu, základní pravidla rozpočtování a prognózování poptávky, praktický yielding a dostaneme se i za hranice RM a podíváme se na čísla z pohledu majitelů/ředitelů hotelu.  Vše je prokládáno praktickými příklady.

Revenue management s lehkostí. Muž kouká na bludiště, skrze které vede snadná cesta ven.

Třetí den vše zaklapne na své místo. Jdeme totiž do reálné praxe revenue managera, která je odehrává v unikátním "hotelovém simulátoru".  Více nebudeme prozrazovat, protože toto chcete zažít. 

Pokud jste u nás již dříve absolvovali základní kurz Revenue Management I. & II., můžete se přihlásit rovnou na kurz RM III - hotelový simulátor. Staňte se opravdovými mistry TRM. Můžete si v bezpečném prostředí vyzkoušet své cenově-obchodní strategie a ne až v reálném hotelu na živých a platících hostech jít stylem pokus - omyl. Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, kterou jsme spolu s projektovými partnery pomáhali vyvíjet od roku 2018!

Cílem kurzu je přenést teoretický koncept do Vaší každodenní praxe – využít technik revenue managementu nejen k optimalizaci hospodářského výsledku hotelu, ale především tržeb. Po tomto kurzu budete schopni samostatně začít implementovat ty správné postupy TRM, které vás dovedou k vyšším tržbám a vědomému způsobu řízení tržeb obecně. Dokážete mnohem lépe využívat váš stávající hotelový systém (PMS - property management system), který je srdcem každého ubytovacího zařízení a poskytuje vám nezbytnou zpětnou vazbu pro vaše manažerské řízení.

A proč? Protože dlouhodobě nejlepších výsledků dosáhnete spojením těch správných lidí a těch správných technologií!

Pokud byste si přáli naší asistenci, kdykoli se na nás můžete obrátit, nebo vyúžít zvýhodněné ceny 2h online konzultace při nákupu spolu s kurzem.

A pokud se pak rozhodnete, že TRM sice rozumět chcete, ale správu tržeb  si přejete outsourcovat, jsme tu také pro vás.   

Kurz je určen pro zaměstnance na různých pozicích revenue, rezervace, recepce, sales, F&B a hotelový management obecně. Kurz je vhodný pro všechny typy ubytovacích aj. HoReCa zařízení.

Kurzy pořádáme naživo (offline), nebo v online podobě. Pokud se dostatečně nenaplní živý kurz, je převeden do online režimu. Tuto skutečnost víme nejpozději týden před konáním kurzu. Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení. Můžete se domluvit více UZ a rádi za vámi přijedeme. Pro více informací mi, prosím, napište, nebo zavolejte

Pomůcky pro 3denní Miniakademii TRM jsou klasická kalkulačka (den 1 a 2), notebook s windows a myší (den 3) a dobrá nálada. Jablíčkáři potřebují navíc VPN.

Pokud si přejete svěřit péči o své tržby, e-commerce, marketing a sales nám, napište mi na jenckova@PHConcept.cz a najdeme ideální formu spolupráce.

Doporučení: stáhněte si předem naše Zkratky zdarmaKlíčové ukazatele zdarma pro vaši snažší a rychlejší orientaci. 

Ukázka referencí a reakcí účastníků kurzu RM I & II a RM III (Hotelový simulátor).

Moc děkuji, velmi zajímavý a přínosný kurz nejen co se revenue managementu týká. Paní Jenčková je velmi milá a ochotná a jsem moc ráda, že jsem mohla takového profesionála s tolika úžasnými zkušenostmi z praxe poznat osobně. Odjíždím s plnou hlavou nových informací, které budu dlouho zpracovávat. Určitě využiji i dalších kurzů. Těším se na RM3 - hotelový simulátor. Ještě jednou moc děkuji.
Iveta Heřmanová
Malé Versailles Hotel & Restaurant, Karlovy Vary https://maleversailles.com/cs/

Náš revenue manažer absolvoval stejné školení vloni. Profesionální, věcný a přitom osobní přístup doplněn o postřehy a informace z praxe. Školení proběhlo v přátelském duchu s možností vyzkoušet si příklady práce revenue manažera z reálné praxe. Odjíždím s větším nadhledem na management tržeb a finanční řízení obecně.
Miroslav Rezner
ředitel hotelu Vista, Brno; ředitel provozoven
www.brunofamilypark.cz | www.restauracehnizdo.cz | http://brno.thelittlegyhttp://brno.thelittlegyym.eu/

I když jsem si myslela, že revenue management dělám (6 let), ale nevyužívala jsem potenciálu RM naplno. Po tomto kurzu budu rozhodně pár věcí dělat zase trochu jinak.
V minulosti jsem již jinde RM kurzem prošla, ale na kurzu RM PHC, vedeném Jiřinou Jenčkovou a Pavlem Janským jsem se naučila domýšlet věci v souvislostech a přemýšlet mimo svoji bublinu. Někdy je největším přínosem jít "back to basics", sednout si, zavřít excel a PMS a ručně si spočítat obsazenost, RevPAR, GOPPAR, nastavit benchmarking, bodování konkurence ... a umět "přečíst příběh", který stojí za čísly, která prostě nelžou.
Hotely si často myslí, že lepší čísla "urvou" marketingem, ale bez správně nastaveného revenue managementu nemůže hotelový marketing nikdy správně fungovat. RM není jen pro velké hotely, naopak. Ztráty z neprodaných pokojů u malých provozoven mají mnohem fatálnější dopad a procentní ztráty jsou citelnější.
Měla jsem již možnost projít i novým kurzem Revenue Management III. - hotelový simulátor a všem vřele doporučuji celou Revenue Miniakademii.
Jitka Caliskan
Revenue & marketing manager
Mladá Boleslav

Pokud bychom měli vybrat z některých reakcí úžasných účastníků RM3 - HS , zaznělo například:
* konečně SW, který dokáže přiblížit a pomůže pochopit principy RM v praxi v celé své komplexnosti a souvislostech
* tímto workshopem by měl projít každý RM, lidé z RM týmu a především ředitele či majitelé
* netušili jsme, co všechno se vám do RM HS podařilo dostat
* mohl jsem vidět výsledky mých činů, jake změny způsobily na hotelovém trhu v reálném čase
* vše přehledné na jednom místě, člověk získá přehled o fungování principů RM
* doporučuji všem, kteří uvazuji nad změnou strategie, kterou si nejsou 100% jistí
* největším přínosem bylo "praktické přemýšlení" - co vše je třeba sledovat a jak se volí strategie
* největším WOW efektem byla komplexnost! Celkový pohled, všechny aspekty a jejich zohlednění - náklady, prodejní kanály, segmenty, marketing, reakce poptávky na změny - super!
* doporučuji úplně všem !!!

A my za celý tým PHC děkujeme 🙂