VÍCE TRŽEB, MÉNĚ STAROSTÍ!

AUDITY A KONTROLA KVALITY

"Víc očí víc vidí." Tušíte, jak rychle získáte provozní slepotu ve vašem zařízení? Uvádí se, že již po 4 měsících!

Náš obor je založen na práci lidí, kteří poskytují své služby dalším lidem - našim hostům a zákazním. V ideálním případě s radostí, nadšením a s přirozeným projevem pohostinnosti. V ideálním světě nabízíme ideální produkt.

Ale my žijeme v reálném světě a pracujeme s lidským faktorem. A i když máme nastavená interní pravidla a postupy, tak po čase pod vlivem pracovní rutiny, časové náročnosti provozu, nebo při obměně týmu, je potřeba se na kvalitu našeho produktu a námi poskytovaných služeb, podívat z odstupu, nadhledu a udělat si malou revizi.

Není potřeba čekat, až se tuto skutečnost dozvíme z recenzí hostů a sníženého ratingu, rankingu, s dopadem na nižší ADR a tím i RevPAR a GOPPAR. I když i to může být tím konečným impulsem, který nás donutí provést si menší či větší vnitřní/vnější audit. Není náhodou, že řetězcové hotely mají "mystery shoppingy" jako svou běžnou součást manažerského hodnocení často i s dopadem na variabilní složku mzdy.

Naše práce je náročná v tom, že funguje jako velké soukolí, kde každý článek má své nezastupitelné místo a když to vše složíte dohromady, funguje je to krásné puzzle. Ale stačí, když jeden či dva dílky vypadnou a celkový obrázek, ztratí své kouzlo. A přitom jsou to pocity, emoce a dojmy, které si v paměti odnášíme a co si vybavíme, když se nás někdo zeptá na osobní doporučení. Málokdo si vzpomene na technický detail, nebo strukturu koberce, nebo značku křesla, ale vybavíme si příjemnou vůni, kterou jsme cítili při vstupu do lobby, nebo náladové osvětlení na baru.

Naši zkušení externí spolupracovníci jsou dlouholetými praktiky z oboru a poskytují mystery shopping v rozsahu a hloubce, na které se domluvíme. Získáte výstupní zprávu z celého procesu, včetně závěrečného doporučení a návrhu případných dalších kroků. Nepracujeme s bodovým hodnocením, které je mnohdy nicneříkající, pokud zcela stejné kontroly kvality neprovádíte periodicky, ale získáte zpětnou vazbu lidskou srozumitelnou formou.

Lze se zaměřit jen na konkrétní úseky, vybrané služby, nebo komplexní pohled včetně online marketingové prezentace, logiky cenové nabídky, recenzí atp.

Pro více informací si se mnou, nebo s kolegy domluvte nezávazný call, nebo mi rovnou zavolejte na 603 453 633, napište na jenckova@phconcept.cz.

 

S čím za námi klienti přicházejí:

  • máte nový tým a rádi byste získali jistotu, že jsou to kolegové na svém místě
  • zavedli jste nový produkt, nebo službu a rádi byste si ověřili, jak doopravdy funguje
  • pracujete s online marketingem, pracujete s dynamickou cenou, ale jezdí vám jiný typ zákazníků, než který očekáváte, nebo si přejete
  • začaly vám chodit recenze, které byste rádi změnili
  • snížila se vám výkonnost ekonomických výsledků a nevíte v čem je "zakopaný pes"
  • jste poctivý a precizní v tom co děláte a prostě si jen přejete pravidelnou "revizi" vaší práce
  • přebíráte nový tým/hotel a rádi byste si udělali obrázek, do jaké reality vstupujete

Domluvte si konzultaci

Kontaktujte Jiřinu Jenčkovou na telefonu +420 603 453 633 nebo přes tento formulář: