Workshop Upselling, Cross-selling, Upgrading

Mimořádné zážitkové školení nejen pro recepční

 

Kurz Upselling - nejrychlejší dodatečné tržby

Správné používání technik upsellingu pomáhá nejen zvyšovat dodatečné tržby, ale i spokojenost hostů. Pojďme se naučit využívat potenciál této techniky na maximum.

Kurz Upselling vás naučí využívat techniky upsellingu a vysvětlí význam upsellového programu. Vyzkoušíte si na vlastní kůži, jak správný upselling vypadá, ukážeme si, jak má vypadat manuál, a jak vést statistiku. Výklad doplníme i o upgrading a cross-selling – techniky, které s upsellingem úzce souvisí.

Cílem kurzu je naučit vás aktivně používat techniky upsellingu, cross-sellingu a upgradingu a využít jejich potenciál na maximum. Správné použití zvyšuje nejen příjmy, ale i spokojenost hostů! Jedná se o jednu z nejchrychlejších technik, která je součástí Revenue managementu, jak dosáhnout s minimální námahou na vyšší dodatečné tržby! Meziroční rozdíl může být 15 - 20 %!

A aby jste si z workshopu odnesli naprosto jedinečný zážitek, pozvali jsme 9. 4. 2024 na odpolední část milého hosta Jarku Juříčkovou, která z vašeho zážitku udělá i prožitek. Říká o sobě: Již 10 let působí v hotelnictví. Vystudovala management cestovního ruchu a začínala na pozici recepční pro mezinárodní hotelový řetězec, avšak její srdce jí zavedlo k těm malým, nezávislým podnikům. Od roku 2017 pracuje na volné noze pro menší a střední ubytovací zařízení, která se rozhodla pečovat o své hosty i zaměstnance, zvyšovat jejich loajalitu, komunikovat svou autenticitu a naplňovat význam pojmu #pohostinnost naplno.
Jarka je zarytou odpůrkyní vytěžujícího marketingu a věří v sílu pohostinnosti a laskavosti vůči lidem i přírodě.
Láskou k oboru a zážitkovými akcemi se snaží nakazit ostatní nadšením pro krásný obor hotelnictví.

A to je něco, co je nám velmi blízké, ať již pracujete na recepci, děláte rezervace, obchod, nebo jiným způsobem přímo komunikujete se svými hosty. Správnou komunikací můžete výrazně přispět ke zvýšení loajality vašich hostů.

Kurz je vhodný pro budoucí i stávající zaměstnance (hotelové) recepce, pracovníky rezervačního oddělení, Sales, případně F&B, i všechny ostatní, kteří zákazníkům/hostům prodávají vaše služby.

ZÁŽITKOVÉ ŠKOLENÍ PRO RECEPCI
… protože zatraceně úžasný/á není oficiální název pozice.
Nechte se pohltit svým posláním a poznejte naplno kouzlo práce s hotelovými hosty. Toto školení je v mnoha ohledech jiné, proto čtěte pozorně bližší informace.

Hlavní témata školení: ROLE RECEPČNÍ/HO
CO a JAK byste měli dělat se na vás valí ze všech stran. My se podíváme na to, PROČ je recepční nejdůležitější osobou každého ubytovacího zařízení.

KOMUNIKACE Efektivní online i offline komunikace s hosty.

LOAJALITA Budujte komunitu spokojených hostů jednoduše a s radostí.

Čím je školení unikátní: Teoretický výklad obohacený o mnoho příkladů z praxe a praktických tipů, jak prohlubovat osobní kompetence naplno a s radostí.
Celé školení je sestaveno s důrazem na osobní zážitek každého z účastníků.
Originální pracovní materiály, které vám budou sloužit ještě dlouho po skončení akce
Možná netradiční přístup k roli recepční/ho, který se však snaží upozornit na to, co je v hotelnictví stále opomíjeno – pocity, neurověda, atmosféra.

Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení.

  • Nejbližší termín:
    9. 4. 2024 nebo 2. 5. 2024 - Praha hotel DUO
  • PHC slaví 15 let! Cena 4.900,-Kč/osoba/plus DPH
    Cena kurzu zahrnuje studijní podklady a coffee breaky. Narozeninová cena 4.500,-Kč/os/plus DPH. Použijte slevový kód "EB400".
  • Délka kurzu:
    9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
  • Místo konání:
    offline kurzy Praha hotel Duo, nebo Pardubice (bude upřesněno dle počtu účastníků), nebo na míru u vás
  • Výstup kurzu:
    Certifikát o absolvování