Kurzy Recepce

 

Kurz Recepce I - srdce hotelu

Recepce je srdcem hotelu a má velký vliv na následné recenze hostů. Pojďme si připomenout standardy recepčních procesů, naučit se efektivní, praktické postupy a komunikační techniky, které vám pomohou s poskytováním vynikajících služeb. Pojďme z recepce a hotelu udělat místo, kde se ze spokojených hostů stávají ti nadšení.

Kurz vysvětluje podstatu fungování hotelové recepce (Front Office). Představuje základní pojmy, standardní procesy, vyzdvihuje komunikaci a důležitost spolupráce. Klade velký důraz na kvalitu péče směrem k hostům (guest relations, concierge service, loyalty programy, VIP service, ...) a poskytuje praktické tipy pro řešení připomínek, stížností a konfliktů, se kterými recepční přicházejí do každodenního kontaktu.

Ukážeme si, i jak na efektivně na recepci využívat možnosti umělé inteligence.

Cílem je naučit vás efektivní, praktické postupy, komunikační techniky a uvědomit si oblasti a standardy recepčních procesů, vč. správného procesu přijímání a zadávání rezervací, check-in/out procesů, úvod do upsellingu, nepsaná pravidla optimálního přidělování pokojů, walk out hostů a mnoho dalšího, kde máte prostor pro zlepšení a růst, a které vám pomohou s poskytováním vynikajících služeb, které se odráží například v recenzích hostů.

Kurz je určen pro budoucí i stávající pracovníky hotelové recepce. V rámci sdílených pracovních pozic u menších ubytovacích zařízení, či u tzv. koleček, je vhodný i pro pracovníky rezervací, F&B a obchodu.

Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení.

  • Nejbližší termín:
    22. 4. 2024 Praha, nebo lze objednat po dohodě na míru ve vašem hotelu
  • PHC slaví 15 let! Narozeninová cena 4.900,-Kč/osoba/plus DPH
    Cena zahrnuje cofee breaks a studijní podklady. Narozeninová early bird cena 4.500,-Kč je platná při úhradě do 21 dnů před zahájením kurzu, nebo při objednání 3 a více osob ze stejného ubytovacího zařízení.
  • Délka kurzu:
    9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
  • Místo konání:
    Praha (bude upřesněno dle počtu účastníků)
  • Lektor:
    Jitka Caliskan, nebo Pavel Janský
  • Výstup kurzu:
    Certifikát o absolvování

Kurz Recepce II

Kurz se zaměřuje na vedení recepce z pocie Front Office Managera, supervizora, nočního auditora, Room Division Managera a MOD (Manager on Duty) atp.

Kromě toho, že hotelová recepce - front office, je srdcem každého ubytovacího zařízení, je to zároveň komunikační centrála, kde se sbíhají všechny informace a každodenní události. Je to místo, kam se s dotazem obrací nejen hosté, ale často i všechny ostatní provozy. 

Tento kurz je volným pokračování Recepce I. s tím rozdílem, že se zde zaměřujeme na manažerskou složku  každodenních činností, správné nastavení reportingů, informačních a komunikačních toků, optimální rozdělení zodpovědností a kompetencí, efektivní nastavení a nepsaná pravidla pro sestavení směn, kontrolní činnosti, důslednost, dosledování, ale i motivace, leadership, holistické vedení a školení vlastních týmů a mnoho dalšího.   

Kurz je určen pro budoucí i stávající vedoucí pracovníky hotelové recepce, ale je vhodný i pro pracovníky rezervací, sales či kohokoli z managementu UZ.

Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení.

  • Nejbližší termín:
    10. 6 .2024 Praha, hotel DUO, nebo lze objednat kdykoli na míru
  • Cena 4.900,-Kč/osoba/plus DPH
    Cena zahrnuje cofee breaks a studijní podklady. Early bird cena 4.500,-Kč/os. je platná při úhradě do 21 dnů před zahájením kurzu, nebo při objednání 3 a více osob ze stejného ubytovacího zařízení.
  • Délka kurzu:
    9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
  • Místo konání:
    Praha (bude upřesněno dle počtu účastníků)
  • Výstup z kurzu:
    Certifikát o absolvování