Workshop Upselling, Cross-selling, Upgrading
Mimořádné zážitkové školení nejen pro recepční
Natrénujte své prodejní a asertivní schopnosti pomocí virtuální recepce!
- Nejbližší termín:25. 11. 2024 Praha
- PHC slaví 15 let! Cena 5.900,-Kč/osoba/plus DPHNarozeninová cena je 5.300,-Kč/os/plus DPH. Pro získání early bird ceny 4.900,- Kč použijte promo kód "EB400" platný 21 dnů předem. Jako bonus je možné ke každému kurzu přikoupit za zvýhodněnou cenu 2h online konzultace na libovolné téma, které aktuálně řešíte.
- Délka kurzu:9.00–16.00 (včetně pauzy na oběd)
- Místo konání:offline kurzy Praha obvykle hotel Duo, nebo jiné město dle míry vašeho zájmu, nebo na míru u vás
- Výstup kurzu:Certifikát o absolvování
Kurz Upselling - nejrychlejší dodatečné tržby
Správné používání technik upsellingu pomáhá nejen zvyšovat dodatečné tržby, ale i spokojenost hostů. Pojďme se naučit využívat potenciál této techniky na maximum.
Kurz Upselling vás naučí využívat techniky upsellingu a vysvětlí význam upsellového programu. Vyzkoušíte si na vlastní kůži, jak správný upselling vypadá, ukážeme si, jak má vypadat manuál, a jak vést statistiku. Výklad doplníme i o upgrading a cross-selling – techniky, které s upsellingem úzce souvisí.
Cílem kurzu je naučit vás aktivně používat techniky upsellingu, cross-sellingu a upgradingu a využít jejich potenciál na maximum. Správné použití zvyšuje nejen příjmy, ale i spokojenost hostů! Jedná se o jednu z nejchrychlejších technik, která je součástí Revenue managementu, jak dosáhnout s minimální námahou na vyšší dodatečné tržby! Meziroční rozdíl může být 15 - 20 %!
A aby jste si z workshopu odnesli naprosto jedinečný zážitek, připojíme v odpolední části unikátní VIRTUÁLNÍ RECEPCI. V naší virtuální recepci si můžete v bezpečném prostředí pomocí zvolených avatarů vyzkoušet své prodejní techniky. Více o TAČR projektu "virtuální recepce" najdete zde. Jedná se o unikátní novinku na českém trhu a jedná se o český "produkt".
Každodenní komunikace s hostem je něco, co je nám velmi blízké, ať již pracujete na recepci, děláte rezervace, obchod, nebo jiným způsobem přímo komunikujete se svými hosty. Správnou komunikací můžete výrazně přispět ke zvýšení loajality vašich hostů.
Kurz je vhodný pro budoucí i stávající zaměstnance (hotelové) recepce, pracovníky rezervačního oddělení, Sales, případně F&B, i všechny ostatní, kteří zákazníkům/hostům prodávají vaše služby.
Kurz je možné uspořádat v uzavřené formě na míru vašemu ubytovacímu zařízení.