Udělejte z 900,- Kč
+90.000,- Kč do 3 měsíců!
E-book 10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení
Celkem 50 stran návodných podkladů vč. praktických check-listů k tisku.
Víte, že byste mohli vydělávat více, ale nemáte to tak úplně pod kontrolou.
Ceny ubytování nabízíte spíše pocitově a někomu to jde v týmu lépe a někomu zase tolik ne?
- Možná děláte v prodeji banální chyby, díky kterým jsou hosté občas zmatení, a tak se raději uchýlí ke konkurenci, kde vnímají větší cenovou logiku, lépe se orientují v nabídce a mají tedy i větší důvěru nakoupit.
- Možná vám chybí struktura pokojové nabídky, a tak zaměstnanci ani nevědí, co, komu, kdy a za jakých podmínek přesně nabízet. Nezřídka se stane, že vyšší kategorii pokoji dostane ten, který sice platí nejvíce, ale přitom objednával standardní pokoj.
- Možná zaměstnanci nemají motivaci udělat cokoliv navíc, a tak nechtějí "ztrácet čas" upsellem a nic je nenutí vytvářet spokojené hosty, kteří dokupují nebo se vracejí.
- A možná jen netušíte, jak to všechno zařídit, abyste ode dneška do 3 měsíců dokázali z 900,- Kč udělat extra 90.000,- Kč.
Ekonomicko-psychologické statistiky mluví zcela jasně:
- Průměrně 30–60 % lidí se nechá upsellovat, a to až při 60% navýšení ceny!
- Až 68 % hostů odejde ke konkurenci, protože je personál lhostejný nebo se jim dostatečně nevěnuje.
- I když zákazník odmítne vaši upsellovou nabídku, cítí se pečovaný, a proto se k vám rád vrátí, doporučí vás, nebo se příště upsell prostě podaří.
- Zařízení, která začala používat praktický upselling, zaznamenala zvýšení průměrné ceny z ubytování , a to až o:
ADR +8 %
ADR +12 %
ADR +19 %
Výjimečný servis, kvalita a péče o hosta, předčít jeho "očekávání",
to je TO, co vás opravdu dokáže odlišit od konkurence.
Jsem Jiřina Leanna Jenčková
a učím hoteliéry přemýšlet a pracovat jinak, ale především je učím vydělávat více peněz. K profitabilitě vede několik cest, ale nejdříve potřebujete znát skutečný potenciál vašeho ubytovacího zařízení a vnímat hotel ve více vrstvách a strukturách jako komplexní živý organismus.
Své znalosti a zkušenosti jsem zahájila studiem Střední hotelové školy ve Velkém Meziříčí, poté 3 roky v Rakousku na Interkulturelle Hotelfachschulle Retz a maturovala jsem v USA na Norethview High School Grand Rapids Michigan. Pokračovala jsem studiem Vysoké školy hotelové (dnes University College Prague), kde jsem v roce 2004 úspěšně ukončila inženýrské studium. Během celé doby studia jsem pracovala na různých úsecích od kuchyně, přes servis, housekeeping, recepci, rezervace, revenue .... převážně v Rakousku a později v Praze.
V roce 2017 jsem ukončila doktorské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze s tématem věnujícímu se Revenue Managementu v ubytovacích zařízeních.
Své první zkušenosti s revenue managementem (RM), jehož součástí je i prodejní technika Upselling, jsem získala v hotelu Crowne Plaza Prague (dnes International). Studium RM jsem završila v rámci InterContinental Hotels Group Revenue Akademií v Paříži. Principy a výsledky RM mě natolik nadchly, že jsem je začala šířit a aplikovat nejen v CPP, Grand Hotel Praha, Grandhotel Brno, ale i v řadě dalších ubytovacích zařízení. v ČR
Jsem první česká revenue manažerka. Sestavila jsem první český kurz RM pro ubytovací zařízení, o jejichž vzdělání a celkový rozvoj se staráme a přinášíme inovace.
Upselling je jedna z nejrychlejších technik revenue managementu k získání vyšších tržeb, že si zaslouží svůj extra prostor nejen v podobě e-booku, ale i samostatného školení.
Naučte se praktický upselling a trvale zvednete své tržby
Upselling je jedna z technik revenue managementu, která vám pomůže vidět nejrychleji výsledky v tržbách. Když upselling zavádíte v souladu se svojí cenovou politikou, motivujete svůj tým a učíte personál prodávat, je to nejsnazší způsob, jak udělat 1. krok k vyšším tržbám.
V e-booku "10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení" se mj. naučíte
- vytvořit takový upsellový manuál přesně pro vaše zařízení,
- 10 konkrétních kroků, díky kterým začnete skutečně efektivně, strukturovaně a logicky prodávat,
- informovat své zaměstnance, aby nenastávaly komunikační šumy směrem k hostům, když se např. mění směna, nebo nastoupí nový kolega.
- vypracovat strategie, postupy, speciality.
- dlouhodobě zvyšovat kvalitu svých služeb a postavit základy pro další rozvoj a výdělky.
Když váš tým se zákazníky mluví "správně", hosté se cítí opečovávaní, a i proto rádi zaplatí až o 60 % z původní ceny navíc. Důležité je, aby každý člen týmu věděl, co má hostům nabízet, jak a kdy. A také, aby měl chuť se s hosty opravdu bavit a chtěl jim prodávat. S upsellovým manuálem to pro vás bude snadné a udržitelné.
S e-bookem "10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení" získáváte navíc:
Shrnutí a další tipy k dobru
Pdf soubor, který si můžete vytisknout. Shrnutí obsahuje další praktické tipy pro tvorbu a pomůže vám krok za krokem upsellový manuál vytvořit.
Pracovní list k upsellovému manuálu
Pdf soubor, který si můžete vytisknout. Pracovní listy vám umožní projít tvorbou upsellového manuálu přehledně. Ke každému kroku si zapisujete důležité poznámky, postřehy a tipy z e-booku a systematicky týmově postupujete do zdárného cíle.
Checklist
Pdf soubor, který si můžete vytisknout. S checklistem budete mít přehled, co všechno už jste udělali a na co se ještě potřebujete zaměřit.
Jak přesně e-book získáte?
- Vyplníte formulář, ke kterému se dostanete zde>>.
- Zaplatíte fakturu, která vám přijde na zadaný e-mail.
- Po připsání platby na účet vám přijde e-mail s e-bookem, shrnutím, pracovními listy a checklistem (50 stran podkladů).
- Materiály si můžete stáhnout maximálně 3x (doma, v práci, v mobilu), proto si je nezapomeňte pečlivě uložit.
- Jakmile si všechny materiály uložíte, můžete se pustit tvorby upsellového manuálu dle doporučení.
- Děkuji, že ctíte můj čas a energii, kterou jsem do tvorby návodného e-booku a příloh vložila a nebudete jej ne/komerčně šířit. Velmi mě potěší, pokud vám e-book přijde inspirativní, když předáte tento link dalším kolegům z oboru. Děkuji.
Reference klientů
Z jakých variant můžete vybírat?
do 31. 12. 2024
nebo sledujte aktuální termín v záložce PHC Akademie
na míru
5–6 osob
e-book k sestavení vlastního UPS manuálu