Udělejte z 900,- Kč

+90.000,- Kč do 3 měsíců!

E-book 10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení

Celkem 50 stran návodných podkladů vč. praktických check-listů k tisku.

Víte, že byste mohli vydělávat více, ale nemáte to tak úplně pod kontrolou.

Ceny ubytování nabízíte spíše pocitově a někomu to jde v týmu lépe a někomu zase tolik ne?

  • Možná děláte v prodeji banální chyby, díky kterým jsou hosté občas zmatení, a tak se raději uchýlí ke konkurenci, kde vnímají větší cenovou logiku, lépe se orientují v nabídce a mají tedy i větší důvěru nakoupit.
  • Možná vám chybí struktura pokojové nabídky, a tak zaměstnanci ani nevědí, co, komu, kdy a za jakých podmínek přesně nabízet. Nezřídka se stane, že vyšší kategorii pokoji dostane ten, který sice platí nejvíce, ale přitom objednával standardní pokoj.
  • Možná zaměstnanci nemají motivaci udělat cokoliv navíc, a tak nechtějí "ztrácet čas" upsellem a nic je nenutí vytvářet spokojené hosty, kteří dokupují nebo se vracejí.
  • A možná jen netušíte, jak to všechno zařídit, abyste ode dneška do 3 měsíců dokázali z 900,- Kč udělat extra 90.000,- Kč.

Ekonomicko-psychologické statistiky mluví zcela jasně:

  • Průměrně 30–60 % lidí se nechá upsellovat, a to až při 60% navýšení ceny!
  • Až 68 % hostů odejde ke konkurenci, protože je personál lhostejný nebo se jim dostatečně nevěnuje.
  • I když zákazník odmítne vaši upsellovou nabídku, cítí se pečovaný, a proto se k vám rád vrátí, doporučí vás, nebo se příště upsell prostě podaří.
  • Zařízení, která začala používat praktický upselling, zaznamenala zvýšení průměrné ceny z ubytování , a to až o:

ADR +8 %

ADR +12 %

ADR +19 %

Výjimečný servis, kvalita a péče o hosta, předčít jeho "očekávání",

to je TO, co vás opravdu dokáže odlišit od konkurence.

Jsem Jiřina Leanna Jenčková

a učím hoteliéry přemýšlet a pracovat jinak, ale především je učím vydělávat více peněz. K profitabilitě vede několik cest, ale nejdříve potřebujete znát skutečný potenciál vašeho ubytovacího zařízení a vnímat hotel ve více vrstvách a strukturách jako komplexní živý organismus.

Své znalosti a zkušenosti jsem zahájila studiem Střední hotelové školy ve Velkém Meziříčí, poté 3 roky v Rakousku na Interkulturelle Hotelfachschulle Retz a maturovala jsem v USA na Norethview High School Grand Rapids Michigan. Pokračovala jsem studiem Vysoké školy hotelové (dnes University College Prague), kde jsem v roce 2004 úspěšně ukončila inženýrské studium.  Během celé doby studia jsem pracovala na různých úsecích od kuchyně, přes servis, housekeeping, recepci, rezervace, revenue .... převážně v Rakousku a později v Praze. 

V roce 2017 jsem ukončila doktorské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze s tématem věnujícímu se Revenue Managementu v ubytovacích zařízeních.

Své první zkušenosti s revenue managementem (RM), jehož součástí je i prodejní technika Upselling, jsem získala v hotelu Crowne Plaza Prague (dnes International). Studium RM jsem završila v rámci InterContinental Hotels Group Revenue Akademií v Paříži. Principy a výsledky RM mě natolik nadchly, že jsem je začala šířit a aplikovat nejen v CPP, Grand Hotel Praha, Grandhotel Brno, ale i v řadě dalších ubytovacích zařízení. v ČR

Jsem první česká revenue manažerka. Sestavila jsem první český kurz RM pro ubytovací zařízení, o jejichž vzdělání a celkový rozvoj se staráme a přinášíme inovace.

Upselling je jedna z nejrychlejších technik revenue managementu k získání vyšších tržeb, že si zaslouží svůj extra prostor nejen v podobě e-booku, ale i samostatného školení.

Naučte se praktický upselling a trvale zvednete své tržby

Upselling je jedna z technik revenue managementu, která vám pomůže vidět nejrychleji výsledky v tržbách. Když upselling zavádíte v souladu se svojí cenovou politikou, motivujete svůj tým a učíte personál prodávat, je to nejsnazší způsob, jak udělat 1. krok k vyšším tržbám.

V e-booku "10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení" se mj. naučíte

  • vytvořit takový upsellový manuál přesně pro vaše zařízení,
  • 10 konkrétních kroků, díky kterým začnete skutečně efektivně, strukturovaně a logicky prodávat,
  • informovat své zaměstnance, aby nenastávaly komunikační šumy směrem k hostům, když se např. mění směna, nebo nastoupí nový kolega.
  • vypracovat strategie, postupy, speciality.
  • dlouhodobě zvyšovat kvalitu svých služeb a postavit základy pro další rozvoj a výdělky.

Když váš tým se zákazníky mluví "správně", hosté se cítí opečovávaní, a i proto rádi zaplatí až o 60 % z původní ceny navíc. Důležité je, aby každý člen týmu věděl, co má hostům nabízet, jak a kdy. A také, aby měl chuť se s hosty opravdu bavit a chtěl jim prodávat. S upsellovým manuálem to pro vás bude snadné a udržitelné.

S e-bookem "10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubytovací zařízení" získáváte navíc:

Shrnutí a další tipy k dobru

Pdf soubor, který si můžete vytisknout. Shrnutí obsahuje další praktické tipy pro tvorbu a pomůže vám krok za krokem upsellový manuál vytvořit.

Pracovní list k upsellovému manuálu

Pdf soubor, který si můžete vytisknout. Pracovní listy vám umožní projít tvorbou upsellového manuálu přehledně. Ke každému kroku si zapisujete důležité poznámky, postřehy a tipy z e-booku a systematicky týmově postupujete do zdárného cíle.

Checklist

Pdf soubor, který si můžete vytisknout. S checklistem budete mít přehled, co všechno už jste udělali a na co se ještě potřebujete zaměřit.

Jak přesně e-book získáte?

  1. Vyplníte formulář, ke kterému se dostanete zde>>.
  2. Zaplatíte fakturu, která vám přijde na zadaný e-mail.
  3. Po připsání platby na účet vám přijde e-mail s e-bookem, shrnutím, pracovními listy a checklistem (50 stran podkladů).
  4. Materiály si můžete stáhnout maximálně 3x (doma, v práci, v mobilu), proto si je nezapomeňte pečlivě uložit.
  5. Jakmile si všechny materiály uložíte, můžete se pustit tvorby upsellového manuálu dle doporučení.
  6. Děkuji, že ctíte můj čas a energii, kterou jsem do tvorby návodného e-booku a příloh vložila a nebudete jej ne/komerčně šířit. Velmi mě potěší, pokud vám e-book přijde inspirativní, když předáte tento link dalším kolegům z oboru. Děkuji.

Reference klientů

Optimalizaci a přenastavení provozních i obchodních kroků jsme vzali z gruntu. Během naší 2+leté spolupráce jsme kompletně implementovali principy revenue managementu, více než zdvojnásobili své tržby, sestavili skvělý tým s jasně vymezenými zodpovědnostmi a kompetencemi. Ujasnili jsme si další postupy, upravili segmentaci hostů, zvýšili podíl korporátní klientely a následovali další doporučení, díky kterým jsme velmi dobře zvládli nelehké období lockdownů. Nebyl snad den, kdy bychom si na spolupráci s PHC nevzpomněli. Na věci se dívám s větším nadhledem a ze širší perspektivy. Ve vedení a rozhodnutích cítím větší sebejistotu. Na základě konzultací, mentoringů, feng shui a školení jsme upravili nejen samotné apartmány, ale i prostory kanceláří, recepce a společných prostor.
Z čeho mám největší radost, nejsou jen vyšší tržby a průměrná cena, ale především to, že se nám daří držet super pracovní atmosféru kolektivu, který naprosto přirozeně přitahuje i další skvělé lidi, kteří s námi chtějí pracovat. Není to je o penězích :-), ale v našem oboru především právě o lidech.
Tereza Vlasáková Březovskámajitelka a výkonná manažerka Ventura Group provozující restaurace, catering a ubytovací služby krátkodobého i dlouhodobého charakteru | www.venturagroup.cz | www.andelapartments.cz
Celý koncept mě moc nadchnul. Je to něco, co na českém trhu chybí a co by tolika krásným penzionům i hotelům pomohlo! Každé ubytovací zařízení staví na prostoru, který má. Jiřinka, díky svému přesahu do všech oblastí důležitých pro profitující zařízení a kombinaci inovátorského a komplexní pohledu na revenue a prostor pomocí Feng shui, pomáhá vytvořit prostor, kde se budou hosté cítit dobře, aniž by věděli proč, a kam se budou rádi vracet. Vřele doporučuji!
Jiří ČermákJednatel Pension Primus, Beroun | www.pensionprimus.cz
Spolupráce s Jiřinou je dobrodružná, lidská a přitom profesionální. Její široký záběr je až překvapující a přitom nepostrádá hloubku. Došlo i na úpravu prostoru, kde se mi daří čerpat energii pro náročnou práci.
Není to jen o tom, že člověk chodí do práce, ale že se v té práci chce cítit dobře. Nemám tendenci utíkat z kanceláře, ale cítím se v ní dobře. Dobře se mi v ní "dýchá", přemýšlím o věcech jinak, umím se lépe vcítit do myšlení ostatních lidí, což má pozitivní dopad na celková jednání. Ani to není o tom, že vyděláváme více peněz a celoročně se nám zvýšil poměr korporátní klientely cca o 15 %, ale že k nám přijíždí klientela, která naprosto přirozeně přesně pasuje pro můj hotel a naopak.
Pavla Moravcováředitelka a majitelka Hotel Luník, Praha 2 | www.hotel-lunik.cz/cz
Jiřinu a PHC mohu jenom vřele doporučit. Její workshopy, coaching a mentoring jsou skvěle strukturované a srozumitelné, takže majitel i celý kolektiv dané problematice dokonale rozumí a poté mohou fungovat samostatně s novými dovednostmi.
Hned po prvním roku spolupráce náš hotel docílil více než 30 % růstu tržeb, přičemž se nám zvedla úroveň služeb a zefektivnili se procesy s výdaji. Všichni jsme také měli lepší sebevědomí, že děláme naší práci správně s danými cíli. Tato jistota se projevila i na spokojenost klientů.
Vojtěch HašaMajitel Hotel Chateau Hostačov & The Down Under - Australský sports bar v Praze | www.chateau-hostacov.cz/cz | www.downunder.cz

Z jakých variant můžete vybírat?

E-BOOK UPSELLOVÝ MANUÁL
1.200,- Kč
900,- Kč
cena je s DPH

nabídka platí
do 31. 12. 2024
45+ slidů návodných informací, jak si sestavit vlastní UPS manuál a začít vydělávat více peněz téměř okamžitě
3stránkový souhrn s dalšími tipy k tisku
1stránkový check list k tisku
3stránkové pracovní listy k tisku
ŠKOLENÍ UPSELLING
5.900,- Kč
5.300,- Kč
cena je bez DPH a platí při objednání a zaplacení 21 dnů před zahájením kurzu s promo kódem "EB400"
25. 11. 2024 Praha
nebo sledujte aktuální termín v záložce PHC Akademie
účast pro 1 osobu
3 a více osob sleva 10 %
celodenní praktický workshop
v ceně jsou pracovní listy
a celodenní coffee break
(Lze požádat o zvýhodněnou cenu ubytování)
VIP

školení
na míru
1 den jen a jen pro vás
vyplatí se vám již při účasti
5–6 osob
žádné extra výdaje s cestou a ubytováním
termín dle vašich možností
možnost ptát se na cokoli "mezi 4 očima"
dárek: praktický návodný
e-book k sestavení vlastního UPS manuálu