Váš osobní hotelový kouč a mentor – parťák, který vždy stojí při Vás

Ono se sice říká, že „ryba smrdí od hlavy“, ale bohužel naše okolí nevidí, jak náročná práce v hospitality ve skutečnosti je. Největší nepochopení a někdy mám pocit, že i podceňování naší práce, přichází z nejširšího okolí. Pravdou je, že kdo práci v našem oboru nezažil na vlastní kůži, nemá nejmenší tušení, o jakou kombinaci náročnosti tu ve skutečnosti jde a pod jakým tlakem často pracujeme.

Hosté o naší práci mívají trochu zromantizovanou představu, protože z  jejich pohledu to přece vypadá super, nebo ne? 🙂 

V naší PHC praxi poměrně často pracujeme s rodinnými firmami, kde bývá provozování ubytovacího zařízení nejen srdeční záležitostí, ale kontakt s hostem je velmi osobní, až domácký. 

Někdy se setkáváme s kombinaci různých podnikání, což pro některé hotely byla v posledních letech velká záchrana. Ale také to občas svádí k porovnávání, nebo snahu o napasování provozování hotelu do škatulky, která je ovšem platná a funkční ve zcela jiném oboru. 

Minule jsem v krátkosti mluvila o 5 krocích, kde spokojení zaměstnanci generují spokojené hosty a ty nám díky hezkým recenzím pomáhají dosahovat vyšších tržeb a tím zvyšovat kvalitu produktu i služeb.

Když se podíváme na statistické rozložení ubytovacích zařízení (UZ) v ČR, početně jednoznačně převažují menší UZ.  Z toho logicky vyplývá, že zaměstnat vlastního personálního manažera nebo dokonce trénink manažera, je pro drtivou většinu hotelů nedosažitelná a neufinancovatelná meta. Toto je doménou větších hotelů, hotelových skupin a samozřejmě řetězců. Čím menší UZ je, tím větší kumulace funkcí a pozic je na místě. 

O čem se často nehovoří, a upřímně na to v plném provozu ani nebývá prostor, je fakt, že pokud jste povýšeni do pozice supervizora, manažera, nebo dokonce ředitele, stává se to především proto, že jste dosáhli určité profesionality a zkušeností v dané oblasti a tak nějak automaticky se předpokládá, že to zvládnete i manažersky, a to i po té lidské stránce vedení lidí. Jsme přece people business, ne? A abych nezapomněla, měl by chovat automaticky jako rozený lídr, že? 

Během naší konzultační praxe, se nám u klientů velmi osvědčilo zapojit i manažerský koučink & mentoring. Klienti dosahovali stále super výsledky, ale rychleji! Manažeři již nedělali skleněný strop svému týmu, ale naopak ho dokázali snadněji motivovat. Nejlépe svým vlastním příkladem leadershipu! Časem si naše techniky osvojili a začali je sami aplikovat ve svých týmech :-). 

Ráda bych vám nabídla časově a kapacitně omezený balíček hotelového koučinku a mentoringu nezávisle na pozici, či roli, jakou v tomto oboru zastáváte. Nemusíte na to být sami. Pojďte si zvýšit svůj osobní kvocient vaší spokojenosti 🙂. Využijte naší odbornosti, nadhledu a zdravého odstupu. Jsme tu pro vás, abychom byli vaším sparing partnerem a parťákem do pohody i nepohody. Nemusíte na to být přece sami.

Pro více informací se na mě obraťte mailem Jenckova@PHConcept.cz, nebo na mobil 603 453 633, whatsapp či messenger. 

Váš hotelový kouč – nezávazný hovor

Možná toto téma zrovna neřešíte, ale víte o někom, komu by tato služba pomohla. Budu ráda za sdílení.

Váš hospitality kouč

Jiřina Jenčková

Hospitality professional, senior consultant, mentor, coach, lecturer. First czech revenue manager and hotel revenue management popularizator. Happiness WLB business coach and cheerleader. I can guide you to became a leader. I can lead you and remind you your original source, but you have to reconnect yourself.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *