Nemusíte věřit ve Feng Ren Shui, stačí, že Vám přináší vyšší tržby

Moderní leadership s sebou v dnešní době nese i přirozený holistický přístup. Je fajn, že manažersky máme vše od kontrolou, rozpočty jsou nastavené, cenotvorba funkční, provozně to frčí, sledujeme trendy i konkurenci, a občas nějaký ten kamínek po cestě umíme zvládnout. Stále častěji vnímáme, že spolu všechno souvisí.

Přirozený cyklus hotelu v 5 krocích

Poslední 3-4 roky nám solidně zamíchaly kartami, ale přinesli i jednu velmi užitečnou příležitost, kterou za svých 30+ let v oboru nepamatuji. A tou byla možnost kompletního resetu a restartu. Nikdy nebyla vhodnější příležitost k novému začátku, než jakou zažíváme poslední rok. 

Ale jedna věc se v hotelnictví nezměnila. Sama pro sebe tomu pracovně říkám „kruh úspěšného a udržitelného hotelu“. Vlastně je to velmi jednoduché a logické:

1) spokojený zaměstnanec se nejen chová hezky, ekonomicky a ekologicky k hotelovému zařízení, ale především se velmi přirozeně a hezky chová k hostům

2) spokojený host, který se v hotelu opravdu cítí jako doma, se tak k hotelu i chová, rád nás doporučí a také velmi rád sám od sebe napíše hezkou recenzi

3) hezké recenze posouvají viditelnost našeho hotelu do vyšších příček, tedy se nám logicky zvýší poptávka a tím i ADR (průměrná cena) s vyšší příležitostí k upsellu

4) pokud prodáváme za vyšší cenu a dosahujeme vyšších tržeb, můžeme si bez problému dovolit držet a zvyšovat kvalitu – tedy opravdu dostatečně investovat do údržby, modernizace, do odměn a vzdělání zaměstnanců. 

5)  kolo se nám uzavírá, zaměstnanci jsou spokojení a samozřejmě je spokojený i majitel a kolo se točí dál

Je to právě práce s prostorem, který nám pomůže přirozeně harmonizovat prostor hotelu tak, abychom se v něm přirozeně a dobře cítili my, ale i naši zaměstnanci, kteří v něm tráví více než třetinu svých životů.

Pro hosty to má také nemalý efekt, někdo je vnímavější, někdo méně, ale účinky prostoru hotelu nezažívají s takovou intenzitou, jako právě zaměstnanci.  

Nemusí se vždy jednat o práci s prostorem, ale feng ren shui nabízí více možností, například pomocí poznání a pochopení astrotypů. Ale pravdou je, že prostor „odpracuje“ 33 % práce za nás. Tak proč být na všechno sami, když můžeme prostor nechat pracovat pro nás?

Správně nastavený prostor nám pomůže např.:

• přirozeně posílit vztahy s hosty a zákazníky

• zefektivnit provoz

• dosahovat stabilního růstu tržeb a zisků

• dosáhnout vyšší spokojenosti hostů i zákazníků

• navodit bezstresové pracovní prostředí

• snížit pracovní zátěž a absence zaměstnanců

• posílit manažerské a leadership dovednosti

• zvýšit inspiraci, motivaci a inovace atd.

„Nemusím věřit ve Feng Shui, ale pracuji s ním, protože mi to vydělává peníze.“ (Donald Trump)

Připravila jsem si pro vás měsíční on-line program Prostor zvyšuje tržby, ve kterém se během 4 online setkání naučíte pracovat s prvními třemi oblastmi, které mají velký vliv nejen na konečné cash-flow hotelu. 

Efekt, z počátku třeba i jen drobných změn, které díky programu do svého prostoru začleníte, dokážete zaznamenat již v rámci dnů a týdnů.

Těším se na společnou cestu,

Jiřina Jenčková

Hotelový a feng shui kouč

Hospitality professional, senior consultant, mentor, coach, lecturer. First czech revenue manager and hotel revenue management popularizator. Happiness WLB business coach and cheerleader. I can guide you to became a leader. I can lead you and remind you your original source, but you have to reconnect yourself.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *