Léto je v plném proudu a pro mnoho provozovatelů se jedná o nejsilnější, nebo o druhou nejsilnější část jejich sezónního cyklu. Dalo by se říci, že když nám frčí obsazenost, tedy poptávka je vysoká, že budeme mít přes léto i nejvyšší ADR (průměrnou cenu z ubytka), ale tak to často bohužel není.
Důvodů může být několik a některé ani nemůžeme ovlivnit. Ale co ovlivnit rozhodně dokážeme, je prodávat aktivně a jít naplno do upsellingu (dodatečného navýšení prodeje). A tím myslím opravdu naplno a více profi. Pro někoho možná každodenní chleba, pro někoho zatím trochu zmatek. On totiž upselling, vč. cross-sellingu a upgradingu mají svá psaná i nepsaná pravidla, kdy a jak je používat a ne každý je doopravdy zná. A nevím jak vy, ale já fakt nerada přiděluji vyšší kategorii pokoje někomu, kdo si za ní nezaplatil.
Každý jsme již někdy zřejmě projeli nějakým tím drive thru a byli vystaveni naučeným prodejním frázím upraveným podle toho, zda jsme tudy projížděli pro snídani, nebo rychlý oběd. Čím se v mnoha ubytovacích zařízeních jednoznačně lišíme, je určitá samozřejmost v tomto typu prodeji. A věřte mi, že moc dobře vědí, proč mají tyto postupy komunikace se zákazníkem ve svém standardu. Mají to totiž velmi dobře spočítané. Ale my přece také!
Průměrná 3* dokáže po aktivním upsellu navýšit své ADR o 9 %, 4* o 12 % a 5* dokonce až o 19 %.
Dokážete si představit dopad na celkové tržby? A to jen díky tomu, že máte vypracovaný vlastní upsellový manuál a nastavenou strategii prodeje, kterou pak všichni snadněji následují?
Přála bych vyšší tržby opravdu všem, kteří proto chtějí i něco udělat. Proto jsem pro vás připravila velmi návodný a užitečný 50+ stránkový e-book „10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubyovací zařízení“ včetně pracovních listů, checklistu a souhrnu k tisku. A protože přeji bohatší (nejen) léto opravdu všem, je nyní tento e-book v předprodeji za pouhých 900Kč!!!
Jsme přesvědčená, že úplně každý dokážete z 900 udělat 90.000 do 3 měsíců!!! Zasoutěžíme si? Dáme „challenge“? Je to JEN 1.000Kč navíc za každý den. Ale dáte určitě mnohem víc :-).
Budu moc ráda za sdílení vašich výsledků a příběhů. Výherce na podzim rádi odměníme 1h zdarma online konzultace na libovolné téma!
Přeji si objednat e-book „10 kroků k vlastnímu upsellovému manuálu“
Pokud si přejete váš tým proškolit na Upselling, nebo by se vám hodila konzultace, napište mi. Také si můžete rezervovat své místo v předprodeji na otevřený UPS workshop v Praze 17.1.2024.
Možná vás toto téma zrovna nepálí a upselling vám frčí skvěle, ale víte o někom, kdo by tyto informace rád využil. Budu moc ráda za sdílení.
S láskou k hospitality,
Vaše JJ & tým PHC
PHC- partneři pro hospitalidi, kteří si nejsou konkurencí, ale vzájemnou inspirací