Upselling = nejrychlejší metoda k navýšení tržeb

Léto je v plném proudu a pro mnoho provozovatelů se jedná o nejsilnější, nebo o druhou nejsilnější část jejich sezónního cyklu. Dalo by se říci, že když nám frčí obsazenost, tedy poptávka je vysoká, že budeme mít přes léto i nejvyšší ADR (průměrnou cenu z ubytka), ale tak to často bohužel není.

Důvodů může být několik a některé ani nemůžeme ovlivnit. Ale co ovlivnit rozhodně dokážeme, je prodávat aktivně a jít naplno do upsellingu (dodatečného navýšení prodeje). A tím myslím opravdu naplno a více profi. Pro někoho možná každodenní chleba, pro někoho zatím trochu zmatek. On totiž upselling, vč. cross-sellingu a upgradingu mají svá psaná i nepsaná pravidla, kdy a jak je používat a ne každý je doopravdy zná. A nevím jak vy, ale já fakt nerada přiděluji vyšší kategorii pokoje někomu, kdo si za ní nezaplatil.

Každý jsme již někdy zřejmě projeli nějakým tím drive thru a byli vystaveni naučeným prodejním frázím upraveným podle toho, zda jsme tudy projížděli pro snídani, nebo rychlý oběd. Čím se v mnoha ubytovacích zařízeních jednoznačně lišíme, je určitá samozřejmost v tomto typu prodeji. A věřte mi, že moc dobře vědí, proč mají tyto postupy komunikace se zákazníkem ve svém standardu. Mají to totiž velmi dobře spočítané. Ale my přece také!

Průměrná 3* dokáže po aktivním upsellu navýšit své ADR o 9 %, 4* o 12 % a 5* dokonce až o 19 %. 

Dokážete si představit dopad na celkové tržby? A to jen díky tomu, že máte vypracovaný vlastní upsellový manuál a nastavenou strategii prodeje, kterou pak všichni snadněji následují?

Přála bych vyšší tržby opravdu všem, kteří proto chtějí i něco udělat. Proto jsem pro vás připravila velmi návodný a užitečný 50+ stránkový e-book „10 kroků k sestavení upsellového manuálu pro ubyovací zařízení“ včetně pracovních listů, checklistu a souhrnu k tisku. A protože přeji bohatší (nejen) léto opravdu všem, je nyní tento e-book v předprodeji za pouhých 900Kč!!!

Jsme přesvědčená, že úplně každý dokážete z 900 udělat 90.000 do 3 měsíců!!! Zasoutěžíme si? Dáme „challenge“? Je to JEN 1.000Kč navíc za každý den. Ale dáte určitě mnohem víc :-).

Budu moc ráda za sdílení vašich výsledků a příběhů. Výherce na podzim rádi odměníme 1h zdarma online konzultace na libovolné téma! 

Přeji si objednat e-book „10 kroků k vlastnímu upsellovému manuálu“

Pokud si přejete váš tým proškolit na Upselling, nebo by se vám hodila konzultace, napište mi. Také si můžete rezervovat své místo v předprodeji na otevřený UPS workshop v Praze 17.1.2024.

Možná vás toto téma zrovna nepálí a upselling vám frčí skvěle, ale víte o někom, kdo by tyto informace rád využil. Budu moc ráda za sdílení.

S láskou k hospitality,

Vaše JJ & tým PHC

PHC- partneři pro hospitalidi, kteří si nejsou konkurencí, ale vzájemnou inspirací

Hospitality professional, senior consultant, mentor, coach, lecturer. First czech revenue manager and hotel revenue management popularizator. Happiness WLB business coach and cheerleader. I can guide you to became a leader. I can lead you and remind you your original source, but you have to reconnect yourself.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *