JAK NA SKRYTOU ŠPÍNU

Další video PHC Akademie z kategorie Rooms Division má co nabídnout. Více se věnuje housekeepingu a úklidu.

Jak často trénujete pokojské?
Jak často probíhá mentoring?
Jak často provádíte “on-the-job” tréninky?
Povídáte si o recenzích?
Kvalita úklidu je důležitá pro rating ubytovacího zařízení. Je to jeden z ukazatelů úspěšnosti. Čistota a spokojenost s úklidem je jedním z nejdůležitějších kritérií vycházejících z recenzí a týkajících se samotného výběru ubytovacího zařízení. Naučíme vás, proč je při úklidu důležité vyhnout se rutině a začít uklízet jinak. Zaměřit se na pohled hosta. Nebát se sednout si na bobek, na toaletu nebo se pořádně kouknout pod postel. Víte, jak jsou vaši hosté spokojeni s úklidem? Víte, co jim vadí? Co osobně vadí/nevadí v úklidu vám? Máte nějakou uklízecí úchylku?
P.S.: Nezapomeňte si zapnout titulky ?

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video


A nezapomeňte, že naše “hotlines” jsou vám stále plně k dispozici:
Pavel Janský +420777100279
Petra Kazdová +420724519327
Jiřina Jenčková +420603453633

PETRA KAZDOVÁ: Jsem mentor, lektor, kouč, konzultant, poradce. Působím v komunální politice a mám neustálou potřebu na sobě pracovat a vzdělávat se. Nabízím víc jak 28 let zkušeností v cestovním ruchu obecně a v hotelovém prostředí se pohybuji od roku 2000. Mám velmi široký záběr a tvrdou školu. I když jsem vystudovala diplomacii a Public Relations, mé srdce mě vždy táhlo do světa hospitality, která mě snad nikdy nepřestane přitahovat a fascinovat. Miluji svou rodinu a práci s lidmi.

Společnost Perfect Hotel Concept s.r.o. má hlavní cíl: pomáhat zlepšovat úroveň oboru hospitality nejen v ČR, a to především v oblasti ubytovacích služeb. Za tímto účelem poskytujeme služby poradenství, koučinku, mentoringu, ale i školení různého zaměření. Máme nejširší portfolio služeb v tomto oboru v ČR. Fandíme koncepčnímu přístupu, systémům a technologiím. Jedním z pilířů naší práce je pomáhat zmenšovat rozdíly mezi akademickým pojetím oboru a praktickou stránkou věci.

Naši konzultanti mají mnohaleté zkušenosti napříč oborem cestovního ruchu. Nasbírali je doma i v zahraničí, v malých hotelech i nadnárodních řetězcích. Silné know-how a moderní trendy rozvoje přizpůsobujeme individuálním potřebám klientů. Pomůžeme Vám od pre-openingu přes zkušební provoz a optimalizaci nastavení až k rozvoji zaměstnanců. Naučíme vás holistickému modernímu přístupu vedení hotelu. Víme totiž že spokojený zaměstnanec v harmonickém prostředí, který využívá svůj potenciál naplno, a je šťastný ve své roli, poskytuje kvalitní službu hostu, kde díky pozitivní recenzi dosáhneme vyšších průměrných cen, tedy vyšších tržeb celého hotelu, což nám pomáhá udržovat nebo zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb a dává nám to prostor pro další investice a rozvoj. A tím se celý kruh uzavírá.
Petra Kazdová

Hospitality professional, senior consultant, mentor, coach, lecturer. First czech revenue manager and hotel revenue management popularizator. Happiness WLB business coach and cheerleader. I can guide you to became a leader. I can lead you and remind you your original source, but you have to reconnect yourself.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *