Jaký očekáváte vývoj tržeb a investic v roce 2024?
Energetické vlivy do ekonomických cyklů a investic.
Energetické vlivy do ekonomických cyklů a investic.
Kalendář ROK HOTELIÉRA 2024, kalendář, který potěší, pobaví i pomáhá
Pozvánka na webinář 15. 1. 2024 jak se připravit na nadcházející vládu Dřevěného Draka 10. 2. 2024, který přináší nejvyšší míru potenciálu do našich životů jen jednou za 60 let!
Druhá část letošní sezony je plném proudu a je nejvyšší čas plánovat rozpočet a tržby na 2024! Do jara 2020 vše běželo jak na drátkách a přesné prognózy vývoje tržeb byly jedna báseň. Pak nastalo několik situací, jaké náš obor a v takovém rozsahu, prostě nezažil. Optimalizace nákladů má vždy svůj limit hraničící s udržitelností kvality.Horní hranici tržeb určuje mj. trh, tedy...
Firma Perfect Hotel Concept s.r.o. (PHC) prochází důležitou proměnou a s ní se mění také vizuální komunikační kanály. Od léta 2023 s PHC pracujeme na rebrandingu, a proto do loga zařazujeme ananas jako symbol pohostinnosti.
Máme tu letní poločas! Pro někoho okurková sezóna, pro někoho top sezóna, pro jiného období příprav, aneb "až se nás podzim zeptá!"
Léto je v plném proudu a pro mnoho provozovatelů se jedná o nejsilnější, nebo o druhou nejsilnější část jejich sezónního cyklu. Dalo by se říci, že když nám frčí obsazenost, tedy poptávka je vysoká, že budeme mít přes léto i nejvyšší ADR (průměrnou cenu z ubytka), ale tak to často bohužel není.
Ono se sice říká, že "ryba smrdí od hlavy", ale bohužel naše okolí nevidí, jak náročná práce v hospitality ve skutečnosti je. Největší nepochopení a někdy mám pocit, že i podceňování naší práce, přichází z nejširšího okolí. Pravdou je, že kdo práci v našem oboru nezažil na vlastní kůži, nemá nejmenší tušení, o jakou kombinaci náročnosti tu ve skutečnosti jde a pod jakým tlakem často pracujeme. Host obvykle mívá trochu zromantizovanou představu, protože z jeho pohledu to přece vypadá super, ne? :-)
Moderní leadership s sebou v dnešní době nese i přirozený holistický přístup. Je fajn, že manažersky máme vše od kontrolou, rozpočty jsou nastavené, cenotvorba funkční, provozně to frčí, sledujeme trendy i konkurenci, a občas nějaký ten kamínek po cestě umíme zvládnout. Stále častěji vnímáme, že spolu všechno souvisí.
Dnes již nestačí mít jen perfektně nastavený revenue management a s tím všechny související hotelové procesy. Dnešní doba si žádá nové přístupy.